سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش در کنف عنایت خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
3 کامران پلنگ 4

بهروز وثوقی در رضا موتوری

این یادداشت تقدیم به عشق بهروزی ها دانلود آهنگ رضا موتوری

بـــا صدای بی  صدا
مث یه کوه بـــــلند
مث یه خواب کوتاه
یه مرد بود , یه مرد
با دستای خالـــــی
باچشمهای محروم
با پاهای خستـــــه
یه مرد بود , یه مرد
شب با طابوت سیاه
نشس توی چشماش
خاموش شد ستاره
افتاد روی خــــــــاک
سایش هم نمی موند
هرگز پشت سرش
غمگین بودو خسته
تنهـــای تنهـــــــــــا
با لبهای تشنه ,به عکس یه چشمه , نرسید تا ببینه
قطره, قطره ,قطره آب, قطره آب
در شب بی تپش ,این طرف اون طرف می افتاد تا بشنفه
صدا ,صدا ,صدای پا ,صدای پا
این آهنگی هستش که فرهاد پس از فیلم رضا موتوری برای بهروز خوند البته اندی هم بعدا این آهنگ و بازخونی کرد.


دانلود آهنگ



¤ نویسنده: کامران پلنگ


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[ Atom ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 229651

»» درباره خودم
کامران پلنگ
کامران پلنگ
خدایا به مردان ما تعصب به همراه آگاهی و به زنان ما زیبایی به همراه حیا عطا کن* ... انسانها یی با قد میانه , شکم هایی باریک و سینه هایی پهن , دارای نگاهی بزگانه (خشن) , همیشه به همراه خود سلاح حمل می کنند و هرگز دروغ نمی گویند...

»»دسته بندی یادداشت ها

»» آرشیو نوشته های قبلی

»» لوگوی خودم

»» اشتراک در وبلاک
 

»» دوستان من

»» آهنگ وبلاگ