سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از نابردباری بپرهیز که دوستان را می رَماند . [امام علی علیه السلام]
3 کامران پلنگ 4

گنجشکک اشی مشی (سه شنبه 88/5/13 :: ساعت 2:33 عصر )

گوزن ها 

آهنگ سیاسی که فرهاد خونده و گوگوش تو فیلم گوزنها تکرارش کرده

گنجشکک اشی مشی
لب بـــــــــــوم مانشیـن
بارون میادخیس میشی
برف میاد گلوله میشی
میفتی تو حوض نقاشی
خیــــــــــــس می شی
 گلـــــــــــــــوله میشی
میفتی تو حوض نقاشی
کــی میگیره فراش باشی
کی میکشه قصاب باشی
کــــی میپزه آشپز باشی
کـی میخوره حاکم باشی
گنجشکک اشـــی مشــــــــــــــــــــــــــــــــی

 

آهنگی از فرهاد

دانلود (دریافت) آهنگ گنجشکک اشی مشی 



¤ نویسنده: کامران پلنگ


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[ Atom ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 229470

»» درباره خودم
کامران پلنگ
کامران پلنگ
خدایا به مردان ما تعصب به همراه آگاهی و به زنان ما زیبایی به همراه حیا عطا کن* ... انسانها یی با قد میانه , شکم هایی باریک و سینه هایی پهن , دارای نگاهی بزگانه (خشن) , همیشه به همراه خود سلاح حمل می کنند و هرگز دروغ نمی گویند...

»»دسته بندی یادداشت ها

»» آرشیو نوشته های قبلی

»» لوگوی خودم

»» اشتراک در وبلاک
 

»» دوستان من

»» آهنگ وبلاگ